1000apor.se



Och så snöar det igen...

Jasminas 1000apor-sjuka smittar av sig. Ett perfekt sätt att fördriva tiden på. Jag kan inte låta bli att garva åt Katreen eller "Första dagen på nya jobbet". Sjuk humor.

Ikväll är det genrep för SMASK och tanken var att vi värdar skulle få gå dit med varsin gäst och titta på hela showen. Nu blev det inte så utan vi måste jobba även ikväll. Gör inte så mycket egentligen eftersom att jag ändå bestämt mig för en vit helg. Tror jag i alla fall :) Vi behöver inte sminka oss förrän "riktiga" SMASK i morgon, då ska vi vara geishor.

Jag drömde att jag var på fest med Jasmina, Jossan, Lina, Catte, Fäni, Camilla = jag saknar er. Sedan helt plötsligt låg jag i Söra simhall och simmade ett träningspass = jag saknar simningen. Därför var jag ute och sprang imorse. Jag börjar alltid träna omkring april och håller på fram till hösten. Inte världens bästa upplägg kanske, men det passar mig. Och hur ska man ha tid/ork/lust att träna året om?



Nu ska jag laga en brakfrulle och sedan ringa hem till Åkersberga.





Kommentarer
Postat av: Sänni

Hej babe, jag är impad!!!
Nu har jag: strykt Patriks skjorta (jag är sämst på att stryka just skjortor), duschat, rakat benen, smörjt in hela kroppen, strykit bak luggen så att den vänjer sig, druckit Echineagard (?), packat väskan... Börjar bli redo för kvällen med andra ord!
Ingen vit helg för din del, ikväll ska vi fira att vi vågade oss upp på scen förstår du! Så lägg ner de tankarna, ikväll ska vi bli kanonfulla! :D
Pusselipuss
/Din Sän = 4 ever

2008-04-05 @ 14:05:43
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Jas

1000apor och du är bäst!

2008-04-07 @ 07:45:52
URL: http://jasmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0