Äckligt?


Så var det alltså bara vi kvar. Tre stycken. Kommer vi umgås varje dag? Ja. Kommer vi ha kul? Ja. Kommer vi vara trötta på varandra? Ja. Jag har exakt 128 spänn på mitt konto så det finns inte en chans att jag kan åka hem. Damnit.

Det är dags att söka kurser till lp 2 i höst. Detta måste för oss studenter göras genom LTU-portalen tydligen. Vi kan alltså inte logga in på studera.nu som vanliga människor. Sista ansökningsdagen är i morgon och det går verkligen inte att logga in. Har inte gått på hela dagen. Jag sliter mitt hår. Fia likaså.

Har förresten varit med i panelen i Un Chien i kväll. Pratat om äckliga saker. Det var roligt. Svett är äckligt. Och hårbollar. Och att äta bebisar med sirap. Det är äckligt.
Innan radion var jag på Anna Karlssons konsert med Annika och Sara (därför svarade jag inte i telefon Jas, jag ringer i morgon, misströsta ej). Hon sjöng fina låtar. Där var en grabb i kören med roligt hår. Så nu har jag sagt det.



image200

Äckligt? Fräscht?

------------------------------------------------------------------------


Nu har mina kurser äntligen lagts till. Efter tre timmar vid datorn. Det är fan helt sjukt.




Kommentarer
Postat av: Minna

vad sökte du för kurser?

2008-04-15 @ 18:28:41
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Sänni

Aaaaaaaaaaaaaah. Saknar dig.
Nu måste jag tillbaka till jobbet. Snart tillkännages Sveriges damlandslag inför nästa EM-kvalmatch. Måste skriva och lägga ut på webben!
PP (Pinsamma pussar)
(Interngrej med mamma... Om du inte fattar nåt... ;))

2008-04-17 @ 12:27:56
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: fanny

grattisgrattisgrattis =)

2008-04-17 @ 22:35:27
Postat av: Fia

Emme, nu har du missat MASSOR för du skriver ju inget.. Skriv om vad vi gör.. NU :D

2008-04-19 @ 10:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0