Att inte blogga om en väldigt viktig sak.


I dag började vi medieteori A. Det verkar faktiskt ganska kul, inte lika komplicerat som MKV. Jag hängde med under hela dagen och förstod i stort sätt allting gällande det strukturella, behavioristiska och sociokulturella. Känner mig faktiskt ganska smart. Som alltid :)

Tröttheten är ett faktum. Jag förstår inte var den kommer ifrån. I går somnade jag i Sannas säng med filt och tjugo lager kläder på mig. Någon dum tjej gick och petade på mina fötter och störde. Dumma snälla tjej.



Jag vill skriva, jag vill vara sådär öppen och dela med mig av alla mina känslor här på samma sätt som annars. Men det går inte. Istället dricker jag min hallon/mandarin-saft och behåller allt för mig själv.





Kommentarer
Postat av: Jas

Du ringer mig om du vill prata, eller hur?

2008-04-04 @ 08:34:17
URL: http://jasmina.blogg.se
Postat av: Dad

Stumpan.....

Tänker på dig.

2008-04-04 @ 09:21:53
Postat av: mAm

...jag också.
Du vet du kan ringa när som helst, och om vad som helst.
Kram

2008-04-04 @ 09:54:37
Postat av: spaceylisie

Men... Medieteori A ÄR väl egentligen MKV? Jag menar eftersom första kursen hette "Kommunikationsvetenskaplig introduktion"?

2008-04-04 @ 11:15:54
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0