Dröm-mami.


I dag fyller mamma år men jag kan inte ge henne någon kram. Det känns inte så kul. Men i alla fall, grattis igen mamma! :)

Vi hade halvdag i skolan Jag gick hem vid 12 medan några stannade på Kåren. Var alldeles för trött. Så nu har jag precis sovit två timmar. Slog en pling till Cami. Hon satt i "hissen i Sälen" med en fickplunta och lät jätteglad. Haha. Tydligen kommer jag vara "ledig" i två veckor snart, så det skulle vara skönt att ta sig hem. Måste bara försöka få ihop allt här uppe.

Klockan 17 har vi bokat bastun på Ankars och köpt en massssssa öl. Jag tänker skålla mig själv eftersom att jag fryser så jävla mycket hela tiden. Blir det för varmt finns det ju ett litet relaxrum med små drinkbord. Inte så dåligt va? :) Sedan går vi hem till någon (?), fixar oss, dricker vin och går till Kalles.


Trevlig kväll! In i dimman.



(Om jag hade haft en bild på mamma på datorn så hade den suttit här. Varför har jag inte det?)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0