Em & Sän goes 20-tal! Tror vi


I går var det vackert väder igen och jag vaknade redan klockan halv sju (!) av att solen lös in i rummet. Bakis som tusan snubblade jag ur sänger och hällde i mig treo efter treo, resorb efter resorb. Det är det där med att äta för lite innan fest. Att jag aldrig lär mig. I alla fall, Sara var uppe tidigt som tur var och vi satte oss utanför 89:an i solen. Efter en stund anslöt sig även Fia och det kändes som att vi var utomlands. Ni vet, när man ligger och solar och alla droppar in, en efter en, lika bakis :) När jag mådde lite bättre tog jag en springrunda och åt sedan en underbar Emme-lunch på balkongen, fullkornspasta med lax och spenat. Hörde att Fia, Emily, Jenny med flera gården satt på gården och spelade gitarr, så jag tog med min bok och gick ned. På något underligt sätt lyckades jag bränna mig i ansiktet vilket resulterade i jävla solblåsor. Dessutom tror jag att jag fick solsting, mådde som en gnu hela kvällen och kunde inte äta någonting. Jag gick hem i alla fall, somnade och skulle aldrig vaknat om inte Annika kom och väckte mig vid halv sju. Drömsömn.

I morse gick jag upp tidigt och cyklade ned på stan. Mötte Sara och shoppade lite. Pisskallt väder. Det ska bli skönt att komma hem till lite värme.

Nu har jag precis badat och kladdat in solblåsorna i en ansiktsmask. Sitter och väntar på min underbara Sän som kom från Gbg i dag. Vi ska på Harlem Riot i kväll och sitta vid ett vipbord längst fram i snygga 20-talsklänningar. HETT. Sedan blir det Kåren. Helgen kommer vara fullspäckad, phösarutbildning lördag och söndag 9- typ 20 med phösarfest :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0