Just another bakisdag.




Jag förstår inte hur jag kan vakna så tidigt. Jag ställde klockan på 7:15, men vaknade 5:30. 5:30! Galet, och jag kommer vara helt död efter den här dagen.

I går började vi kvällen hos mig. Sän, Lisa och Sara kom över och drack lite vin. Sedan gick alla förutom Sara till Acusticum. Vi hade ju då en liten roll som statister och satt längst fram vid små fina bord. Det var svårt att hålla sig för skratt vissa gånger, som när poliserna á la Patrik och Totte dog vid våra fötter. Showen var sjukt bra. Alla var jätteduktiga och jag är stolt över Mikael som satt ihop allting.

Efterfesten ägde rum på Kåren där endast 20-30-tals musik spelades. Sän och jag buggade sönder oss själva och ägde dansgolvet. Jag och Filip steppade och han krossade mina tår som nu är svarta och blodiga. Satans ont det gör då. Hur som, en underbar kväll. Tack till alla som var med i produktionen! :)

I dag har vi utbildning heeeela dagen. Hoppas vi får god mat :)  I kväll är det fest i Kvarters.


Någon tog en jävla massa bilder i går, inte var det jag inte. Här kommer i alla fall ett gäng.

image230
20-tal? Ingen aning. Fina bilar i alla fall :)

image231 
Acusticum.

image232
Några av dansarna.

image233










Jag vet att jag inte borde reagera. Men det är fan jobbigt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0