Karls källa.


JA. JAg har en blåtira och ser suddigt på mitt vänstra öga. Men gaddamnit, jag är i alla fall hemma nu, och kvällen har varit sjukt kul. Efter Kåren kom Sara hit, vi drack litye öl och läste kurslitteratur. Sedan gick vi ut på gården där alla firade Erik Nooooool som inte fyllde 28 år. Vi åt inte tårta med hår i och vi grillade inte korv för det är äckligt. Ska vi börja fira alla som inte fyller år kommer vi ha det underbart varje dag :)

Sara och jag gick hem till mig, värmde oss med öl och te. Sedan hem till Krillidilli. Efter spel och vin fick vi skjuts in på våra cyklar till Kalles, jag ock Erik Nooooool vann!  Sedan började ALLa slåss. Jenny, dansbruden, slog mig. Jag slog henne. Krillidill och Fia slog sig själva. Jag såg inte ett piss. Alla blödde. Typ. Det var galet, spårat och jättekul.

Men sedan ringde en trevlig grabb som ni inte vet vem det är och som är hemlig och pratade med mig hela vägen hem till Ankars. Så nu ska jag sova. God natt.




På måndag är jag hemma!





Kommentarer
Postat av: fani

shit vad glaaaad jag är att du kommer hem! drömsleeem

2008-04-24 @ 08:36:36
URL: http://fannynikula.blogg.se
Postat av: therese

hehe va du e hemlig då :P
vi får skavllra hemlisar hela vecka som kommer =)

2008-04-24 @ 10:49:52
URL: http://theresebjorklund.blogg.se
Postat av: Fia

Hallå, du glömde ju mig.. Jag slog också mig själv.. Hallå!!!!!

2008-04-24 @ 12:02:20
Postat av: Cams

Jag vet vem den hemliga killen är mjähähä! Fan va gött att du kommer hem snart, då ska du leka me mig heeela tiden HA!

2008-04-25 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0