Lördagmorgon.


I dag mår jag inte sådär jättebra. Magen är liksom inte på min sida, utan vill vara någon helt annanstans och ut och in och Gud vet vad. Jag försöker ligga så still jag bara kan, men det är inte alltid så lätt.
Vi började alltså med bastu och öl på tom mage igår. Jag ska aldrig mer skippa middag innan fest. Jag som blivit så ordentlig med sådant; frukost, lunch, middag, mellanmål. Hur i helvete tänkte jag? Aja. Vi hängde i bastun och relaxrummet till klockan sju. Därefter gick jag och Sara hem till mig, fixade oss, tog ett par glas vin och pratade. Gick över till sötElla och fortsatte där.  Hon fixade mitt hår och i dag har jag kånkelbär utan dess like. Vad har hon gjort egentligen?

Kalles eller kvarters? Vi gick över till kvarters där TV hade fest typ. Längre än så kom inte jag.

Den senaste veckan har min älskling Sanna tagit hand om mig. Jag har bott hos henne och vi har tittat på TV minst fem timmar varje kväll. Hon har bjudit på vin och vi har troget följt Deal or no Deal. Perfekta kvällar. Vi har till och med lärt oss namnen på tjejerna med väskorna. Ibland har vi bjudit in andra människor eller gått över till grannen, på sin höjd. En kväll var vi hela 10 pers. Det är vad jag kallar najs.

Nu ska jag bara ligga helt stilla för att lugna min mage och hoppas att jag mår bättre snart. Sara slutar klockan 3 och då blir det mat och vin. I kväll bär det av på Kårpub. Jisses.

image195
Notera att det är jag som ligger i snön.

image198
Kånkelbär.

image199
En vanlig kväll hos Sanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0