Mord på Ankars.


Det är vår nu. Typ. Men snön vägrar ge sig. Jävla snö!

I morgon börjar skolan igen och jag ooooooooorkar inte. Det är hur skönt som helst att vara ledig :)
I går hade vi dock en deppdag. Morgonen började sämst:

image178

Sedan gick jag och Sän och mötte upp Fia och Marre och knatade ned på stan där Sara hängde på också. Alla var på uselt humör. Jag, Fia och Sara gick och satte oss, Fia åt en muffin och vi vräkte ur oss allt vi är trötta på. En riktigt skön pratstund. Här kommer min lista:
SMASK
Snö
Att man får skorna fulla av grus och småsten när man går på stan
Att det inte alltid är fest
Snor
Att jag här uppe i Piteå inte kan koppla av skolan en enda sekund
Min förmåga att vela (den höll både Sara och Fia med om)
En äcklig cp-lärare som är dum i huvudet (vars namn jag inte tänker nämna eftersom att våra lärare tydligen läser våra bloggar!?!?!)
Att jag inte kan köpa allt jag vill ha
Sommarjobb...
...och mycket, mycket mer.

Sedan åkte vi till Kupan, Sara köpte en TV och ett par glasögon. När vi skulle åka därifrån var batteriet i bilen dött vilket gjorde mig på lite bättre humör. Vi kom till Ankars, alla gick hem till sig. Sara följde med Sanna upp för att hämta sin fisk som hon borde hämtat för längesedan. Fiskhämtningen slutade i ett mord.



Jag laddade hem två drömfilmer som jag och Sanna skulle se men den jäveln lämnade mig i sticket. Jag gick hem till Andy ett tag och kollade fotboll (!) och sedan hem till Mikael.



Jag har ett nytt partytrick som jag testade i fredags. Så jävla kul. Men det kan jag inte skriva här, det är hemligt :)


Nu ska jag ringa försäkringskassan och lämna ut mig själv. Hejdå.








Kommentarer
Postat av: Dad

Så ni har också en Pessimist Klubb ! Kollegan Lasse Ström brukar säga att om nåt för en gångs skull är bra så dröjer det inte länge innan allt är skit igen...
Vad hände med firren ???

2008-04-01 @ 12:35:24
Postat av: Sänni

Wow Emme. Vilken var den andra filmen vi skulle se?

2008-04-01 @ 16:16:44
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: therese

stackars fisken!!!!

2008-04-02 @ 14:31:35
URL: http://theresebjorklund.blogg.se
Postat av: Fia

Tänk för att jag inte alls sov då :D

2008-04-02 @ 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0