Sol, öl, fest.


Sitter ute på balkongen, läser, lyssnar på Säkert, solar, dricker min hemmagjorda hallon/banan/vanilj-smoothie. På Kvarters förbereder radiomans kvällen. Jag torkar kvällens outfit på tvättlinan i solen. Pratar lite kort med de som går förbi nere mellan husen. En helt underbar dag.

Så har man fyllt 21. Födelsedagen blev lugn, var i skolan till fem och sedan bjöd Mikael på finfinmiddag. Tack till alla som ringde och hörde av sig. Tack för alla blommor, kort och presenter. Jag har helt galet många underbara vänner. Hade velat fira med er, men får ta det senare :)
I går tog jag, Sara och Fisen en tur till Luleå och Norrbottenskuriren. Efteråt fick jag välja restaurant för en födelsedagslunch dagen efter. Det blev thaibuffé såklart. Vi shoppade lite och åkte tillbaka till Piteå. Helt fantastiskt väder och alla var på jättebra humör. Jag gick och handlade ost, kex, chips till kvällen och satte mig ute i solen. Vid fem gick vi till basketplanen som grabbarna så snyggt grävt fram ur den snön som är kvar. Några spelade, andra grillade och drack öl. Vi satte på musik i Pudies lägenhet som sjöng ut över hela Ankars. DET är livet.
Sedan blev det lite kyligt och vi gick in till mig. Folk droppade in och till slut blev förfesten till en fest. Jag kom inte till krogen den här helgen heller.

Titta vår underbara praktikvecka:



Det såg för jävligt ut här hemma imorse och jag flydde med Mikael ut på promenad. Hämtade ut ett paket som jag fått på posten av min kära vän Emme. Det kan ha varit det sötaste paket jag någonsin sett. Jag fick en badanka och badolja. Spänk yo dalin! :) Har ännu inte fått min present av Fia, Sara och Sanna. Jag har mina aningar...

image218
Sött paket.

I kväll är det PiteFM-fest med middag och grejer.
Nu ska jag sätta mig ute med en öl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0