Stekt Slem.


Är det måndag? Tisdag? Kanske till och med söndag? Jag har ingen som helst koll och jag bryr mig inte heller för det här är helt underbart. Dagarna flyter ihop och det känns nästan som sommarlov. Snart är vi där, men inte riktigt än. I går pluggade jag faktiskt lite. Men sedan ringde Sara och Fia och vi satte oss ute i solen med nyinköpt öl. Jodo kom dit. Vi gick och handlade mat och sedan hem till Fia för middag och TV.

I morse fick jag med mig Fia ut på en joggingtur längs Norrstrand, hon var mycket duktig då hon inte tränat sedan sommaren :) Hemma gjorde jag en dröm-smoothie till frulle och tog en kall dusch. Sara ringde och jag plockade fram min cykel ur förrådet och cyklade ned på stan. Såååå fint väder (jaa, Fäni, vi har snö kvar. Den ger sig aldrig!) Vi provade byxor men köpte ingenting på hela dagen (eller jo, från systemet förstås). Vi cyklade hem till mig och satte oss på balkongen och läste. Jag tänkte att solen inte skulle ta så mycket eftersom att det är april och klockan redan var 3, så jag kletade in mig i olja. Nu är huden i någon slags röd/brun/fräkning-nyans och det bränner på kinderna, men hellre det än att vara blek :) Har även upptäckt att mitt redan väldigt ljusa hår har blivit ännu ljusare. Det är najs.

När vi stekt klart hoppade vi på cyklarna igen och satte oss på Kåren ett tag. Det var också najs.
Nu ska jag fan i mig pallra mig till tvättis. Men jag vill inte vill inte vill inte.


I morgon är det fest hos Erik wuhuu.


Kommentarer
Postat av: therese

fan va najs ja har också fränknar, d e hett :P
dock har vi ingen snö, men maskrosor har vi.

2008-04-23 @ 15:26:07
URL: http://theresebjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0