Sushi.


Leo - världens mest kända fiskkärleksbarn avled i går eftermiddag. Det hela började med att fiskvakten Patrik ringde mig på förmiddagen och hade problem. Det största problemet var att fiskskålen hade spruckit av sig själv (?) och det låg fiskbajs i en grön sörja i hela hans lägenhet. Det minsta problemet var att Leo var apatisk. Jag gick över och fy satan vilken mess. Det stank i hela trappuppgången. Jag tog hem de små liven till mig. När jag kom hem igen var Leo så död som man kan bli.

Denna vackra söndagkväll bestämde vi oss för att grilla för första gången i år. Leo fick vara med i en liten plastburk. Vi grillade majs, tomat, kött och drack cider. Efter ett tag kom Annika, Elli och Jenny. Till slut var det inte grillkväll längre, utan grillfest. En tjej i upplevelse fyllde år och alla upplevelseproducenter var där. Ingen som inte bor i studentområde förstår hur jävla underbart det är. Ankars 4-ever. Haha.

Efter grill gick vi hem till Annika för att se film. Hon fixade mina naglar! Så nu ser de normala ut igen, vilket de inte gjort på typ 2 år. Jag är sjukt nöjd. När hon var klar somnade jag på soffan och missade hela filmen.

image219
PiteFM-fest.




image224
Så mycket folk kom på grill- och begravningskvällen...

image225
...och så ledsna var vi.






Kommentarer
Postat av: J

Jag beklagar verkligen sorgen.

2008-04-21 @ 14:58:54
URL: http://jasmina.blogg.se
Postat av: Fanny

Stackars Leo. Såg nu att du har döpt inlägget till sushi, det var kanske inte så snällt av dig Slem. Vad mycket snö ni har! Här har det varit rena sommarvädret i två dagar, man kan gå runt i bara tröja.. Underbart :)

2008-04-21 @ 22:10:00
Postat av: therese

fan va gött d lät me grillkväll!=)

2008-04-21 @ 23:58:16
URL: http://theresebjorklund.blogg.se
Postat av: Minna

Jag trodde nästan att du skulle berätta om att ni grillade Leo. Varför annars ha med en död fisk på grillkväll liksom? Haha ush vad taskig jag är. Skönt att höra att ni har det bra i Piteå, men vädret... tror inte du vill se hur underbart det är hät. Sol. Sol. Sol. 20 grader i solen =) Lovely!
Pussis

2008-04-22 @ 08:20:16
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Sänni

Minna - Emme tänkte grilla Leo, men jag pratade henne ur det.
Usch, jag är lite ledsen i ögat för mitt lilla hjärtebarn. Antar att när pressen från SMASK släppte blev det för mycket för honom, så han kolade... Jaja, skönt att det händer när jag inte är hemma, så jag slapp se eländet! (= jag ska ALDRIG låta Patrik ta hand om mina djur...)

Nu ska jag göra mig i ordning för GP och dagens arbete. Ikväll blir det jobbigt - kolla in muskulösa, svettiga amerikanska fotbollsspelare i någon timma... ;)

Saknar dig!
Puss

2008-04-22 @ 11:04:01
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 14:56:02
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0