Update.



I söndags satte jag och Fia oss i en cab till flyget hem till Sthlm. Ooooohhhh vilket väder sedan! :) När vi landade kändes det nästan som att landa i Grekland. Hähä. I alla fall, hur skönt som helst att komma hem ett tag. Jag har solat på altanen som ett svin så det svider i huden, precis som det ska vara :) I går drog vi ihop ett gäng och satte oss vid fiskartorpet och åt middag. Myspys. I morse shoppade vi loss på systemet till kvällen och sedan lade jag och Emme oss på min altan med en massa vatten och pedikyrgrejer.

Nu väntar jag bara på att Catte/C-boy/Catrine/Havspojken/Cattieboy ska komma och hämta upp mig så att vi kan bege oss till ett lånat hus och börja grilla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0