Utbildning, fest & en helgs gratis mat.


Jag är inte så trött som jag borde vara. Eller så är jag övertrött, ingen aning. Jag har väl sovit en sex timmar sammanlagt denna helg.

Phösarutbildningen har gått bra. Vi har levt på kaffe och konferensmat och disskuterat det ena efter det andra. I dag efter lunch kände jag att det var enough när vi ägnade en hel jävla timme åt att bestämma vilken färg varje phösargrupp ska ha på sin cape. Vi kom fram till att det finns många färger. Jag, överphösare Jonas och Holm ska jobba på filmkvällen på Kåren en söndag. Helt underbart. Det vi behöver göra är att byta film. Alla andra måste stå i baren under festerna. Vi kan alltså vara med och festa i stället :)

I går kom vi hem efter middagen på Nolia. In i duschen, Sän kom över med vin och sedan styrdes det upp en phösarfest på Kvarters. Lätt en av de bästa! Vi lekte lekar hela kvällen och lärde känna varandra ännu bättre. Det är en riktigt bra grupp. Vi kommer få hur kul som helst!



Vi slutade innan middagen i dag och cyklade hem i regnet. Varken Sän eller jag orkade laga mat så vi gick till bakteriebaracken och jag köpte en grekisk sallad som var riktigt äcklig. Sedan satte vi oss ned med feministisk teori i rörliga bilder-boken och hade ett litteratur seminarium med Sara på tråden.



I morgon åker jag och Fia hem! Jag har precis packat klart. Hur kan min väska vara så full? Jag ska bara vara hemma en vecka och den går knappt att stänga! Hur ska jag göra när jag åker hem i juni? Måste ju ha minst två väskor då... Eller skicka med bussgods. Och så måste jag ta livet av mina fiskar.




Film nu!



/Zlemno

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0