Mina vänner är de bästa som finns!


I kväll tog jag en sväng förbi Oxenstierna i alla fall. Sofie hade hejdå-middag och för några vankades det utgång. Jag tänkte att jag skulle säga hejdå till de jag vet att jag inte hinner träffa i morgon. Men jag vill fan inte säga hejdå. Jag vill inte åka! Jag har så underbart roligt här hemma och jag vill inte lämna er.

Det är himlans svårt för mig att säga hejdå. Jag vill undvika det så länge det går. Skickade ett SMS till Sanna och bad henne peppa mig till Piteå. Hon svarade att förr eller senare kommer alla mina vänner lämna den stad vi växt upp i tillsammans, och GUUUD vad sorligt det lät.

Jag tror inte att man kan hitta ett bättre kompisgäng än det vi har. Vi är hur många som helst och vi gör sååå mycket roligt tillsammans. Verkligen, det finns inget bättre gäng!

Jag undrar om man kan hålla ihop hela livet? Det tycker jag att vi ska göra. Jag kan inte tänka mig annat. Ska vi?


Kommentarer
Postat av: J

Klart vi ska! <3

2008-08-14 @ 08:20:47
URL: http://jasmina.blogg.se/
Postat av: Jos

Söt Em! =)

Så kart vi ska hänga ihop. Jag ska tvinga dig at träffa mig hela livet ;) och vi ska också hetsa dig så du hälsar på hos här nere snaaart!

Pussar

2008-08-14 @ 09:23:05
Postat av: Cam

Puss min EM! Du behöver inte ens fråga!

Kom hit nu <3

2008-08-14 @ 15:39:39
Postat av: Fanny

Säger som Cääm, du behöver inte ens fråga.. Åk inte!

2008-08-14 @ 21:06:48
Postat av: Fanny/ToTT

Det vet du att vi ska baby!

Knoll och tott från skärgårdstad i all evighet. haha

Saknar redan!

2008-08-18 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0