Att pre-shoppa.

Jag har fått jobbtider på Favvie, underbara Favvie. Spikat lördag, måndag och nästa fredag. Ska flirta till mig lite fler tider, om det går. Känns bra det här. Bara synd att jag inte hinner åka och hälsa på världens bästa Säni. Men det kommer fler tillfällen :)

I dag har jag varit i Täby med min kära mor och provat på pre-shopping. Typ som eye-shopping, med skillnaden att det ögat hittar får shoppas, fast en annan dag. I dag var den andra dagen i morgon. Då ska jag in igen med Fanny, Camilla och Slemmis no 2 och shoppa det jag hittade under pre-shoppingen. Det är tur att jag är så tät och att pappa betalar.

I morgon ska vi även handla mat och dryck inför nyårsafton. Planera och planera. Det är vår grej det.


Kommentarer
Postat av: Dad

Förlåt ???

2008-12-30 @ 10:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0