Bästastebästa fredagen.

Nu sitter jag här, med två mobiler som inte fungerar (den ena blinkar fint i takt med landslaget som sjunger Sveriges nationalsång på TV och den andra är svart), en trasig tumme som inte vill sluta blöda och 400 spänn extra på kontot. Jag tycker att det jämnar ut sig.

I dag har vi gjort luciakransar. Det är mycket svårare än att göra midsommarkransar. Inte samma flow. Midsommarkransar doftar sommaräng, luciakransar stinker kattpiss. Men fint blev det. Morgondagen kommer bli underbar. Vi går upp till skolan 05.45, sjunger hela dagen och avslutar i Acusticum kl 15.00. På kvällen är det sittning och julfest. Mumma!

Mer då. Druckit te på Kåren, repat, gått hem till Minn. Jag och S hade ett kort litet möte med Carola och hon hjälpte oss med vår budget. Sedan satte vi oss på Nodo, åt en sen lunch och pluggade det sista.

Och nu sitter jag här, med två mobiler som inte fungerar (den ena blinkar fint i takt med landslaget som sjunger Sveriges nationalsång på TV och den andra är svart), en trasig tumme som inte vill sluta blöda och 400 spänn extra på kontot. Ska gå till tvättis och stryka med Isa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0