Dan efter dopp i grytan-dan.

Juldagen. Kanske den dagen man gör minst på hela året. Vid elva var hela familjen uppe. Vi har under dessa timmar hunnit äta en frukost, en lunch, ett mellanmål och hunnit se två sällskapsresor. Tanken är att hela boxen ska avverkas. Det kommer bli en stressig dag det här, och jag som inte ens bytt om från pyjamas...

Julafton var hur mysig som helst. Mormor och morfar kom hit som vanligt, vi åt mat, myste, öppnade drömjulklapparna och läste ur Bibeln. Nej, vi läste inte ur Bibeln, men nästa år ska vi införa det som ny tradition.

Nu ser jag fram emot kvällen. TEGEL! Jasmina ska vara snyggast på stället har jag hört. Så jag får väl nöja mig med en andra plats. Kanske delad med Camilla, eftersom att vi ska matcha varandra i kväll. Det är min idé, hon tycker att det är löjligt, jag tycker att det är sött. Svart och chockrosa. Ahhaaaa, aha.

Snyggast på stället:


Näst snyggast på stället:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0