Den underbara saken.

Vill ni veta en underbar sak? Jag har inte varit ett dugg taggad inför nyårsafton, fram till i dag. Och vad är det, om inte perfekt? :)

I går var vi inne i Täby och jag blev på stört dåligt humör då exemplaret av sista drömklänningen köptes bakom ryggen på mig. Camilla och Fanny åkte och handlade mat till i kväll och jag och Slemmis no 2 gick omkring och var arga. Kvällen spenderades hos Havspojken med Cäm, Tess och Idahoe där vi gick igenom våra gamla dagböcker från Bulgarien och Zacke. Så jävla roligt!
I dag har jag redan hunnit med endel; handlat det sista på Systemet, hämtat ut mina p-piller i sista sekunden (som för övrigt kostar 250 spänn/fyra kartor i Stockholm, och endast 125/fyra kartor i Piteå, helt jävla sjukt irriterande), tvättat bilen, dansat i bilen, lärt pappa do-I-look-like-I-sell-drugs-dansen i bilen, haft roligt i bilen.


Nu ska jag fixa och dona.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fick tolv kartor för 280 spänn jag! Hur fan kan dina vara så dyra?

2009-01-01 @ 14:15:38
URL: http://jussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0