Det här med att jag har jullov nu.

Eller som hon sade flickan, "lov och lov, ni vet ju vad ni har att göra". Vi sade talk to the hand bitch, cause the face ain't listening! Nej, det sade vi inte. I stället bestämde jag och S att jag kanske ska hälsa på henne i Kungsbacka efter nyår. "Plugga" lite. Vi hade i alla fall sista föreläsningen i dag. Schemat menade 8.30 - 16.30. Vi kompromissade och slutade innan lunch. Jag lärde Alex att det heter ÄT apelsin kvinna! Inte ETT apelsin. Men hon förstår fortfarande inte. Konstigt det där.

Det värsta jag vet är att säga hejdå. Spelar ingen roll om vi är ifrån varandra tre veckor, fem månader eller två år. Det är alltid lika jobbigt. Jag vill bara få det överstökat. Här har jag gått och längtat och längtat och längtat och... Så känns det deppigt att åka härifrån. Men fortfarande helt underbart skönt att få komma hem :) Och tiden går så fort så nu ska jag inte vara den som är den.

Jag kom på att jag inte har sovit ensam någonting den här veckan. Kommer inte behöva göra det heller :) I går kom Elli till Pite-yo. Vi åt middag med Annika, Sanna och Linda. Kollade TV och däckade. Myspys.


Nu: tvätt, packning, boka flygtaxi, powernapa bla bla bla.

Titta vad nära hem jag är!

Kommentarer
Postat av: Dad

Vännen. Det där med apelsin fattar inte jag heller .... det heter väl eeen apelsin ?? Du får förklara när du kommer hem. Inte många timmar kvar nu :-) Jag väntar på ARN som vanligt !!Puss & kram !

2008-12-18 @ 14:59:58
Postat av: Minna

Haha ÄT APELSIN

2008-12-18 @ 19:58:49
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0