Full i kyrkan med en präst som luktar vitlöksbröd.

Och det var sex i stadsparken.


Ja alltså, vilken dag. Jag blev nog nykter där runt tre-tiden och har bara sovit tre timmar, men det var det helt klart värt! Vilken stört rolig kväll i går. Jag låtsades att jag kunde alla låtar och jag och Alexandra hängde över staketet som de groupies vi är. You look like you sell drugs. Vi dissade Tensta och hamnade på någon skum efterfest vilken jag inte minns mycket från. Har typ femtio bilder på mobilen där jag sitter med någon snubbe med en sjukt stor trollhatt som räcker ned till näsan. Jag och Sanna övertalade en annan snubbe (Sannas nya vän) att han skulle betala taxi till Ankars åt oss. Om han gjorde det skulle han få sova här (?). Klart han ville. Vi har hoppat i sängen och dansat till ABBA. Jag åt ägg med vitlökssås till frukost och drog sedan till kyrkan. Nicole trodde att prästen hade ätit vitlöksbröd. Efter kyrkan gick jag, Isa och Linda till Krokodil och tog oss en mumsig macka. Sedan ringde vi vår taxi Adam, som alla andra söndagar, och han kom snellt och hämtade oss. Snell som en hest. Hjälpte Linda och Marie med någon konstig uppgift och gick sedan till Isa och övade Luciasånger. Hon är så himla bra! Längtar myyycket till fredag nu :)

I kväll blir det Love Actually, glögg och trevligt sällskap.





Kommentarer
Postat av: Säni

Såå jääävla bra!

2008-12-07 @ 19:26:30
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0