I DON'T KNOW.

Jag är rolig. Och velig. Det vet ni väl? Man blir antagligen ganska trött på mig när jag velar. I dag har jag typ bara velat.

Först kunde jag inte bestämma mig för vilken kurs för våren som jag skulle tacka nej till. Är tvungen att välja bort en av 15-poängskurserna. Jag frågade mamma vad hon tyckte. Jag frågade pappa vad han tyckte. Till slut bestämde jag mig. Sedan ångrade jag mig. Sedan pratade jag med Sanna och frågade vad hon tyckte. Hon skrattade. Sedan, efter typ tre timmar, bestämde jag mig. Det är mitt slutgiltiga svar. Tror jag.

Sedan lade jag upp tre jackor och en tröja på tradera. Bestämde ett lägsta pris som var reko. Ångrade mig sedan och höjde priset. Det var ju finfina grejer det här. Nu i kväll gick jag in och tittade på mina annonser. Jag var ju ganska snygg i dessa jackor, insåg jag. Ångrade att jag lagt upp annanserna och skulle precis till att ta bort dem, när jag ångrade mig igen. Visst vill jag hellre ha en svart skinnjacka än två bruna?



Jag vet inte! Jag vet ingenting! Jag blir sååå trött. Kan ingen annan bestämma åt mig!?



Kommentarer
Postat av: Sän

Uuuuh? Den sista skinnjackan - ny?

2008-12-29 @ 14:54:01
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Annika

hihi va rolig du är :D

2008-12-29 @ 16:56:02
Postat av: Mcks

jag vill ha den sista jackan av dig! (köpa?)

2009-01-04 @ 20:03:40
URL: http://mcks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0