I hemmets trygga vrå.

Såå jag kom hem till slut, efter viss panik på Kallax. Vi var ju många som åkte från Ankars med samma flight, och tydligen skulle hela Luleå hem samtidigt, vilket inte Pitetaxin tänkte på. Dumhöve. Vi kom fram en halvtimme innan planet skulle lyfta och kön var oändlig (för att vara en kö i Norrland i alla fall). En disk för incheckning till vår flight var öppen och damen i disken var också ett dumhöve. Typ varannan fick betala för övervikt. Jag hade ju två väskor och höll på att kissa på mig för att jag blev så rädd. Det blev min tur och en snäll gubbe i en annan disk sade att det gick bra där också. Vet inte om han var snällare eller om det var för att det snart är jul eller om det var för att jag reste som bonuskund, men jag slapp i alla fall betala för övervikten :)

Hemma! Så himla underbart!

Nu ska jag snart åka hem till Tessan för middag, sedan blir det födelsedagsförfest/fest hos Sanna och möjligtvis Tegel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0