Sleep to dream.

Det känns som att jag har sovit bort veckan. Eller, det har jag ju inte, men jag är så satans trött hela tiden. Jag har sovit till tio varje morgon och somnat innan tolv varje kväll. Två eftermiddagar har jag powernapat. DET är för mycket sömn och nu är jag helt körd. Jag behöver solljus, jag behöver färska grönsaker och jag behöver frisk norrlandsluft. Solen tittar fram mellan elva och två, grönsakerna på ICA luktar mögel och den friska luften kan vi glömma då snöregnet för med sig en doft från Kappa. Det är tur att man kan vara inomhus och sova.

Nej, någonting annat har jag inte på hjärtat för tillfället. Är alldeles för trött.


Typ sådant solljus.

Kommentarer
Postat av: Säni

Jag kan packa med dig till Lanzarote!

2008-12-05 @ 18:25:45
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: mAm

Om två veckor är du hemma.......

Jag kommer "lysa" som en sol,

det finns "färska" grönsaker på ICA

och det sägs att skärgårdsluft är den bästa.

P&K mAm

2008-12-05 @ 18:37:30
Postat av: Holm

Hehe... min dygnsrytmen gör så att jag vaknar när solen redan gått ner. DET är illa. Du får ju i alla fall se ljuset! Men vädret just nu... ge tillbaka snön och bort med slasket. Slask får jag nog ändå nog av hemma i skåne över jul! KRAM

2008-12-06 @ 01:49:29
URL: http://holmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0