Slit och släng.

Tänker på dig vännen. Världen är riktigt orättvis ibland.


Första december. 18 dagar kvar. I morse vaknade jag innan nio. Åt frukost i sängen, somnade om. Vaknade vid tolv, vilket är det längsta jag någonsin sovit (om man räknar bort att jag vaknade där innan nio). Gick och bokade tvätt till klockan ett, vilket till slut blev sex stycken maskiner. Jag tvättade verkligen a l l t. Har flängt runt som en tok och städat varje liten vrå i lägenheten. Det luktar sommaräng här nu. Allting glänser. Jag är redo för jullov. Men som sagt, 18 dagar kvar.

I gårkväll var myspys. Jag, Linda, Marie, Emilia och Hanna bakade jättefina pepparkakor, åt deg, drack glögg och däckade framför Sune. Den traditionella adventskvällen. 


Jättegrattis till Lisa som fick världens sötaste flicka i fredags! Jag tycker att hon ska heta Nora :)


Kommentarer
Postat av: Cams

Snart kommer du hem =D aaaahh så jävla bra!

Jag har en sak å berätta för dig =D mihiii PUSS

2008-12-01 @ 21:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0