Spårad.

Var tog mina söta vänner vägen igår? Ingen som vet, ingen som vet. Ni skulle se min klubba, den är enorm. Den går inte ens in munnen. Men den är god. Kan man äta en klubba till frukost om den är stor? Jag menar, räcker det?

Men kvällen då. Helt lovely hemma hos C & E. Mycket människor. Min mobil sov där i natt och det ger mig viss panik. Tänk om någon viktig vill ha tag på mig!? Sedan Tegel och det var spårat, spårat, spårat. Aldrig mer Tegel på juldagen. Man kunde inte röra sig, trots att de öppnat upp centrum. Vi dansade litegrann, tappade bort varandra. Jag hängde med gänget i "vipen". Till slut ville jag hem. En jättesnäll grabb lånade ut sin mobil typ fem gånger. Han stod med mig tills min drömskjuts kom. Det finns snälla människor kvar i världen!

Sedan vet jag inte riktigt hur det gick till, men jag tror att jag övertalade en norrlänning att komma till Stockholm. Hoppas!



I dag blir det storstaden med Emme nr 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0