Stockholmspuls.

Är det så att det redan är i morgon CSN-bidrag och lån och bostadsbidrag och Gud vet vad trillar in på kontot? För i så fall bär det ju självklart av till Täby för sista-minuten-klappar-till-mig-själv. Det vore ju underbart!

I dag fick jag en smak av julstressen i storstaden. Fast så farligt tyckte jag nog inte att det var. Kanske för att jag redan hade alla klappar klara. Jag gillar stressen och pulsen. Storstadspulsen. Att ha mycket folk omkring mig.

Fick en dag med raringarna Sandra, Fanny och Mickan. Vi fikade och knallade omkring. Mötte upp Isa en stund också. Känns lite underligt sådär, att möta upp P-people i Stockholm. Underligt, men underbart.
Gaaah, vad jag njuter av varje sekund!


Raringar.


Kommentarer
Postat av: J

MEN FÖLJ MED TILL TEGEL DÅ, MÄNNISKA! Kräver det som kompensation för att du övergav mig igår!

Så!

2008-12-23 @ 08:00:20
URL: http://jasminasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0