Störningsjouren.

Lätt bäst ikväll, förutom buggen, boogien, Lanias musik och maten var Störningsjouren. "I'm bringing Christmas back. HO! I'm sitting on Santas lap. HO!"


Emmelie ligger i min säng. Hon är söt. Hon smetade av sin svarta mascara mot min axel, som en hälsningsgest. Men det är okej, bara för att det är hon. Nu sjunger hon "Staffan var en stalledräng, i-ra-i-ra..". Söt, som sagt.
För övrigt ska vi (enligt Emm) bli lesbianer, sluta pratar med människor av det andra könet och demonstrera med plakat bestående av bokstavskombinationen: Killar är skit! Utrota manskapet!
Det är väl inte att ta i, va?

Jag har ställt klockan på 06:59. Emmelie har ställt TV:n framför sängen. Vi ska se Lucia på SVT2. God morgon. Emmelie ska sjunga med. Jag ska vara död. Det blir nog trevligt det här!

Goooood naaaaatt.

/Sän

Kommentarer
Postat av: Annika

Så söta ni är :D

2008-12-13 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0