Melissa Horn.

En drömtjej skrev i ett sms i dag att det för oss är oundvikligt att hålla tårarna inne när vi lyssnar på Melissa Horn. Och det vet jag ju sedan tidigare. När jag kom hem från gudstjänsten (som sorligt nog var den sista innan jul för oss) gjorde jag som drömtjejen och nu är jag körd. Jag tackade nej till filmmys med tjejerna, vilket nog aldrig hänt tidigare. Jag sjukanmälde mig från mötet om en timme eftersom att jag mår riktigt jävla illa och jag skippar julbaket hos Victor. I stället stänger jag av telefonen och är ensam.




Kommentarer
Postat av: Säni

Men älskling. Sätt igång telefonen och ring om du behöver mig. /Din för alltid.

2008-12-14 @ 15:52:05
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åååh Em. Du är så fin! Kan du komma hem snart så kan vi iaf gråta tillsammans? Eller helt enkelt vara superglada såsom bara vi kan vara. PUSS älskling

2008-12-14 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0