Vad sägs om kåt, glad och tacksam!?

Vilken satans drömfest det var igår! Vi började med middag hos Tessan med 87-gänget. Jag fick träffa nästan alla mina tjejer. Vi var tjugofem tjejer och fem grabbar hemma hos Sanna, helt underbart. Havs-P hällde rödvin över hela min rygg och på mina vita jeans, sedan gick jag med salt i ansiktet hela kvällen. Jasmo can tell. Och äntligen fick jag tegla... :)

Jag har världens bästa vänner! Ni förstår inte hur lycklig jag är över er. Vi är ett helt underbart gäng! ♥


Kvällens minus:
Jag har tappatbort mammas busskort! :(

Kommentarer
Postat av: J

Jag älskade rödvinsfläckarna i håret också!

<3

2008-12-21 @ 23:33:26
URL: http://jasminasandman.blogsopt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0