Vi dissar...

...det här med att Blossaglöggen är "helt slut för säsongen" på systemet i Piteå. Vad är det för stad vi bor i egentligen?

...det här med att jag i kväll har ätit så mycket sushi hos Isa att min mage är helt fucked up. Resten av gänget fick lida.

...det här med att tiden går så fort. Eller så älskar vi det. Har inte riktigt bestämt mig än.

...det här med att en person inte hör av sig, utan får mig att känna mig... Pffft!

...det här med att ni är så långt bort.


Jag är inte den som brukar klaga eller vara missnöjd, men blääää, vad less jag är just nu. Det är tur att jag har så underbara vänner. Tack för en myspystrevlig kväll! :) Och grattis på födelsedagen världens bästa Fansing!


Kommentarer
Postat av: Dad

Den glöggen var inge go ändå .... vi har lite kvar du kan få smaka när du kommer hem - inte många dagar kvar nu :-)

2008-12-04 @ 09:32:19
Postat av: spaceylisie

I Dalarna fanns det TVÅ flaskor Blossaglögg kvar. I Ludvika. I måndags. Tips från coachen: Åk till Tornio. Förra året stod det PALLAR med årgångsglöggen på Aalko medan det i Sverige var slut överallt. Gör ni det så köp en flarra åt mig också. PLEASE.

2008-12-04 @ 22:44:15
URL: http://spaceylisie.blogg.se/
Postat av: Säni

Jag förstår att Piteborna köper upp all glögg så fort.. Med den julstämningen det är här.. Det är kallt ute, julpyntat, vit snö - och gul med för den delen.. Det är inte konstigt att det är slut på Systemet!

2008-12-05 @ 01:00:50
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0