Journalister <3 Kalles


Jag är en så sjukt upptagen människa, därav dålig uppdatering. Eller nej, jag är bara lat.

MAMMA HAR VARIT HÄR! Dröm-mami. Vi hade hur bra som helst, gick på stan, fikade, åt god mat, åkte till Lule, gick på vinterpromenad och sådant myspys. När hon sedan åkte blev det jättetomt. Usch. Jag vill ha mamma här jämt.

Titta Jasmina, din julklapp hänger på min badrumsdörr! :-)



Hmmm, mer då. Vi har filmat! Jag och Sanna har gjort en musikvideo till Thin Lizzy. Vi har varit på konstutställning och vi har skrivit sjukt mycket.

Igår var jag inställd på myskväll med Micke och god mat. 20.00 ringde Fia och Slampan Selma och hämtade upp mig tjugo minuter senare. Vi skulle "ta en öl på Kalles". Vi hängde i Saras bil ett tag på Ankars och ringde runt till resten av klassen, även radio. Typ alla var på! Vi samlades hemma hos Slampan Selma på bäckis och fler och fler droppade in. Som jag sagt tidigare så gäller det att snylta som student, och denna kväll blev offret Fia. Hon bjöd på vodka och jag fick hicka. Vi hade dansuppvisning till Winnerbäcks "I Stockholm" och tog sjukt många bilder.

Gick till Kalles vid 23 kanske, riktigt kul! Kändes som nolle-p där en liten stund. Vi körde alla gamla ramsor hela vägen till Kalles. På Kalles dracks det öl och sjöngs för fulla muggar. Vi sa hejdå till Minna och Minnas kompis Sanna, hejdå hejdå, ses nästa vecka. Vid halv 2 tog jag och Holm en taxi till Ankars för femtio spänn. Min enda utgift. Riktigt lyckad kväll! (Sanna, du var saknad).

Pratade med min lilla Camilla alldeles nyss. Min dröm-Camilla. Jag saknar er alla där hemma jättemycket! Ska nog boka hemresa snart. Jag har ju ett visst behov av att Tegla, det är mänskligt :-)





DAGENS
+Kalles
+Kent
+Te och rostmackor
-Huvudvärk



Kommentarer
Postat av: holm

ja, vilken jävla kväll! Sjukt kul =D

2008-02-07 @ 13:52:30
Postat av: Sänni

Jag ångrar lite att jag inte hängde med, men vi kommer festa gärnet imorgon med - så det gör inget! Man kan inte vara med på allt, och jag la inte ut några pengar alls igår! ;) Ses snart, snärtan! ;)

2008-02-07 @ 15:02:47
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: dad

Va fint du fått där hemma !!!

2008-02-08 @ 15:24:28
Postat av: Minna

*vinkar tillbaka* det var verkligen en galet lyckad kväll. Så sjukt oplanerat blev så sjukt bra! =)

2008-02-08 @ 19:52:45
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Jasmooo

Jaa, jag ser! Gud, så tjusigt!
Ser förövrigt två högerskor på en annan av bilderna, riktigt snyggt verkligen, haha!
Jag saknar dig, följ med på kryssning imorgon!

2008-02-09 @ 00:09:46
URL: http://jasmina.blogg.se
Postat av: Mary

vilken fin lagenhet du har emme! skulle vilja se den in real=)

2008-02-11 @ 20:58:07
URL: http://marybud.blogg.se
Postat av: Sänni

Haha, två högerskor.. De har orsakat en hel den blodiga fötter från min sida, nedrans dojjor!

2008-02-11 @ 23:44:23
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Emelie

Emmelie Karin Mhemet Wallroth, jag saknar dig. Jag vill komma och hälsa på dig snart och ta Mickis med mig. När ska vi styra upp detta egentligen? Cami sa något om en planerad Berga-tripp snart. När när när?! Puss och kram

2008-02-12 @ 13:54:45
URL: http://emme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0