Pite is the shit!


Jag är sjuk. Eller jag är "sjuk". Jag tror att jag vill vara sjuk bara för att alla andra blir sjuka och för att jag också vill ha en anledning att lägga pluggandet åt sidan och krypa ned under filten med en kopp te. Istället pluggar jag. Eller jag "pluggar". Jag läser en sida sedan sätter jag mig vid datorn. Sedan äter jag en frukt och läser en sida till. Sedan diskar jag. Läser en sida, kanske två. Tittar på tv. Läser en sida. Sådär har jag hållt på hela morgonen. Jag blir så trött på mig själv. Och till råga på allt så är jag skakisbakis. 

Igår tog vi en liten shoppingtur på stan. Eftersom att jag hade tre tusen (?) kvar från studiebidraget och vi får pengar imorgon så kände jag att jag kunde unna mig lite shopping. Sedan skulle jag hem och sova, men Sanna kom över med popcorn och vi såg Råttatouille - underbar film! Sanna somnade på min axel efter halva filmen och missade det bästa. Hon låg och ryckte som en fisk på land och jag vågade inte röra mig med risk för att hon skulle vakna, vilket resulterade i en jäkla värk i kroppen. 

I alla fall så hade jag bestämt mig för att ha en skön myskväll med massa film, men hoppade in i duschen vid halv åtta och gick hem till Emily med Bella och Sara för att se melodifestivalen. Vi kom dit och, hör och häpna, de skulle bojkotta melodifestivalen! Så vi blev ett gäng på tio tjejer som sjöng Singstar och hällde i oss vin istället. Vid elva-tiden var vi sjukt taggade och Holm körde oss till stan. Det var kö överallt och jag övertalade alla att vi skulle gå till Statt, där min kära vän Emmes pojkvän Pelle var dj. Pite is the shit!
Eftersom att vi i stort sätt var de enda gästerna denna lördag så fick vi välja musik och dansade gärnet fram till stängning.

Jag har fått blogg-sjukan. Jag kan inte slita mig från alla underbara bloggar. Den underbara bloggvärlden. Människor är ju inte riktigt kloka! Begreppet "blogga" har tyvärr förlorat sin innebörd.
Jag är överlycklig över Schulmanbloggens återupptagande. Överlycklig.

                                                                                                                   image155



 



 













Kommentarer
Postat av: Sänni

Förlåt mig, men jag hade varit vaken till halv fem natten innan + att jag hade tränat fotboll. Det är vad jag har att säga till mitt försvar. Jag ska låna filmen av dig och se resten av den någon dag. Jag har fastnat lite i skrivandet, så nu ska jag laga lite mat och fortsätta senare! Pusselipuss

2008-02-24 @ 17:57:56
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: M

haha jag vet. jag är så jävla dålig, känns som man blir mer bakis för varje gång man dricker dock. why?

du får plocka fram dina webbdesign kunskaper emme! =) jag hämtar färgkoder på photoshop bara och klistrar in dom i "stilmallen" och ändrar bakgrundsfärg och storlekar där. lite klurigt att hitta vad allt är för nåt, så det tar ett tag. testa testa testa ;)

2008-02-24 @ 19:15:00
URL: http://marybud.blogg.se
Postat av: spaceylisie

Och bäst av alla bloggar är min... Om inte annat damn snyggast! :D

2008-02-25 @ 01:13:07
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0