Ain't no need to go outside.

I dag var tanken att jag skulle segla in båten med mamma och pappa till Vasahamnen och att vi skulle gå på Allsången i kväll, men vädret är bajs så det blev inget sådant. I stället åker jag till jobbet till 12 och jobbar hela dagen. Det var värst vad vädret förstör.

I går ösregnade det hela dagen och jag, Jospen, Cäm och Sofie tog bilen in till staden. REA REA REA! Jag har dock inte fått pengar sedan i maj och måste vänta till den 15:e. Så himla taskigt!



När vi kom hem slumrade jag på soffan en stund framför en sorglig film. Sedan åkte jag hem till Lullu, Mickan var också där och vi satt och pratade och drack saft. Det är jättetrist att inte Mickan ska med till Gotland.
Josp och Cäm kom efter ett tag men vid halv 12 blev det sängen för min del.

SISTA JOBBDAGEN I DAG! :)






Kommentarer
Postat av: mAm

Vännen, kämpa på de sista timmarna nu. Sen har du en/ett långt semester/sommarlov framför dig. Håller tummarna för vädret.

2008-07-08 @ 14:30:13
Postat av: Minna

Emme, uppdatera!

Sjukt kul att det är JAG som kan vara på DIG för en gångs skull!

Nån Pitelängtan än?

Jag har semesterlängtan. Två veckor till - sen jävlar ska jag slappa... Eller göra massa kul saker. Kul saker it is.



Ha det jättebäst!

Puss

2008-07-10 @ 08:23:39
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0