Pite varken dansar eller ler...

Nej. Så fick det bli nu. I natt sov jag mellan halv fyra och halv sju. Låg och hostade tills det smakade blod och tills jag badade i mitt eget svett. Lakanen blev sådär äckligt korviga och blöta ni vet. Dessutom hade jag lovat mig själv att lägga undad tio tusen av min juli lön till mina fonder och dessutom måste jag betala en jävla hyra på tre nästa vecka. Därför kände jag att jag var tvungen att avboka PDOL. Förlåt Emme, men jag tror att även du kände någonstans att det inte riktigt höll.

I stället beger jag mig ut till havs och hoppar på seglatsen Olivia i morgon. Tänker bara bli frisk, sova, äta, läsa, sova, äta, läsa, ja, ni förstår. Bli brun också såklart! Vi får se hur länge jag är ute, men jag kanske hinner med ett besök hos min älskling i Kungsbacka nästa helg. Gå på Liseberg och åka till Ullared :) Hoppas på det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: minna

Då behöver jag inte vara avundsjuk på dig.. Fast ändå trist för dig att det inte blir PDOL.

Ha det så härligt på havet. Men bli fan inte brunare. Det håller inte. Jag är världens blekfis i jämförelse.

Fan jag måste pressa när jag blir ledig!!!

Pöss

2008-07-22 @ 15:40:43
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Säni

Älskling! Faan va trist att vara sjuk, men det kändes som att det skulle komma efter en sån vecka! ;) Jag är själv lite förkyld och snuvig med halsont, bara efter två kvällar i Halmstad!!

Vi hörs snart, och krya på dig!



P.S. Jag vill ha en grå-vit-randig med stora ögon. Han ska heta Leo (!) och vara jättebusig, men samtidigt mysig och spinna hela tiden. Hur ska din vara? Vi kan gå ut med dem i sele, så de får leka tillsammans. Och du, de kanske till och med kan vara ur samma kull!? D.S.

2008-07-22 @ 23:09:01
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Minna

Hahaha bajskorv-Emme kan jag kalla dig då!

Hooahahahaooo

2008-07-23 @ 14:50:01
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0