Slemmet i hemmet.

I'm alive! Konstigt ändå, efter en sådan här vecka. Jag och Camilla och Fanny tog halv fyra färjan i morse. Eftersom att det var jag som skulle köra blev det en nykter kväll i går och sängen vid halv tio. Sov dock bara en timme tyyp. Och en timme på färjan. Sedan höll Fanny mig vaken i framsätet och färden till Sthlm gick bra. Camilla följde med hem till mig på grund av utelåsning och ligger nu och sussar sött i sängen. Jag äter ägg och är pigg, men sliten. Rösten=röjd, borta. Kroppen=trasig, blå/svart och jävligt skitig. Hörs mer i morgon.

Kommentarer
Postat av: S/Y Olivia

hej vännen, kul att ni haft det bra. Mår bilen också bra ? Hoppas du kan hänga på ut med båten snart !! Mum & dad

2008-07-20 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0