Studenter.

Tessan kom in i Linköping och flyttar tillbaka till hösten - GRATTIS.
Fanny kom in på idrottshögskolan i Sthlm something - GRATTIS.
Mickan kom in på Nackademin och ska läsa IT - GRATTIS.
Jospen har även hon kommit in, var vet jag inte riktigt, men - GRATTIS.

Själv har jag preis tackat ja till projektledarskap och digitalfoto kvällskurs till hösten och våren.

Det är så himla mycket roligare att plugga än att arbeta. Jag skulle kunna plugga hela livet om jag fick betalt :) Synd att man bara kan ta lån i sex år.


I gårkväll var naaaaaaaajs. En glad överraskning var Fanny som kommit hem från Turkiet och joinade oss hos Emil. Vi spelade kubb, kort och pratade. Camilla har fått dröm-digitalkameran och vi var snygga på många bilder :) Jag gjorde en sån jävla pinsam grej på Tommys. Haha, nu tänker jag säga A och inte B för det är alldeles för pinsamt. Jag skulle kunna äta upp min arm. Hur som så njöt jag hela kvällen, mina vänner är underbara. 

                                                                                                                                                          


Bilder kommer upp sen, nu ska jag åka till Norrtälje med bror och Nicole.








                                

Kommentarer
Postat av: Minna

Så du stannar i Piteå iallafall? Inget avhopp för dig??

Jihooooooo!!!!!!!!!!

2008-07-11 @ 11:11:34
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Minna igen

Säg inte att man skulle sökt vårens kurser i samma veva nu?!

Jag vill ju läsa photoshop ju under våren!

Jag har tackat ja till tre kurser i höst... Undrar om jag pallar alla. det ger sig!

Puss

2008-07-11 @ 11:16:52
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Minna

Nej men vänta nu, det är ju i lp2 som vi har en valbar kurs...

Det är jag typ säker på... Ska nog kolla planeringen en gång till för säkerhets skull..

Puss

Och du, jag tycker VERKLIGEN du ska stanna

2008-07-11 @ 15:46:59
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Minna

Vi har en valbar kurs i lp2 och en i lp3..

Tror itne jag sökt nån till 3an så då är det väl bra att jag läser extra i höst =)

Äsh jag löser det när jag kommer till Piteå igen. Finns inte mycket jag kan göra åt det nu.

Och så ligger jag 20 poäng plus från när jag läste i Luleå. Allt fixar sig!

Puss igen

2008-07-11 @ 15:49:56
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0