Weeeeeoioiiiiiiiiih!

Jag hade nästan helt glömt bort att vi drar till Gotland i morgon. I morgon! Så i dag har jag ägnat mig åt lite tvätt, sortering och sista minuten-shopping med min käre mor. Det bidde Khaled Hosseinis omtalade "Flyga drake" och även den nya "Tusen strålande solar". Jag kommer nog gråta floder men jag måste bara läsa dessa. Det bidde en tisha och härliga produkter till hår och hud och mun. Det bidde även lite rosa- och korallfärgade smycken för 50 prosse och material från Panduro till ett armband som jag knåpade ihop i eftermiddags. Fiiiiiiint:


















Sedan kom mormor och morfar hit och vi åt drömmiddagen a la grillad lax, grillad köttbiff, grillade grönsaker, halloumi, sallad och tzatsiki, mmmmmmmmmm. Nu sitter jag och tankar iPoden med drömmusiken till drömveckan. Till exempel alla Håkans album, eftersom att vi ska gå på hans konsert på tisdag på Wisby strand :)

Förresten, Emme S och jag tänker dra upp på PDOL. Kan inte alla bara ta och göra samma sak! Pitefolks? Minna? :)


Det är så himla underbart med sommarlov!


Kommentarer
Postat av: tessan

fan va drömkul vi kommer ha denna kommande vecka :)

vi värmer upp en dag innan er, sen jävlar smällre!

wohooooooooo :P

2008-07-12 @ 21:08:25
URL: http://theresebjorklund.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gaaaaaaah!

Galet taggad för gotland :)

2008-07-13 @ 00:07:00
Postat av: Cams

Dröm dröm dröm, jag har en smula resfeber fan = )

Jag vill med på PDOL å det vet du! = )

Puppi

2008-07-13 @ 16:04:25
Postat av: Minna

åhåhåh PDOL!!

Jag vill dit och det kan bli att jag går ut lördagen isåfall. Jag jobbar sista dagen på fredagen så det blir tight att hinna med hela helgen.

Men alltså vadå? Ska du stanna i Piteland sen eller ska du hem till el stockholmo igen??



Hörredu, ha en grym vecka på Gotland. Jag ringer angående festivalos.

Pusssss

2008-07-14 @ 07:23:07
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0