Feel sad for me.


Dagens närvaro:

image166

Var är alla människor?
Vi som var där var i alla fall jätteduktiga och fick fram två hela tidningar. Våra redigerare Patrik och Ulrika var däremot kassa, vi satt och väntade i en timme och de blev aldrig klara. Får man förresten skriva att man tror att de är lite kära?

I dag är jag ledsen. Första phösarmötet är nu och jag är inte där. Tydligen så lottade de phösarna i år. Jag har i alla fall gett mig fan på att vara med under nolle-p. I vilken roll har jag inte bestämt, men nog ska jag vara där alltid. Men just nu är jag ledsen så tyck synd om mig.

Dessutom längtar jag hem.


Jättemycket.


Jag vill hem.





Kommentarer
Postat av: Sänni

Jag älskar dig. Hela du är "BADABADAM, PSSSCHH!" Bara så du vet det.
Vi kan längta hem tillsammans. Fast jag har inte så stor hemlängtan längre, eftersom jag vet att jag åker hem om en vecka! Woho! :D
Förresten så ska jag boka om min biljett hem till Pite i april, så jag är med på Harlem Riot! :D

2008-03-10 @ 22:24:20
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Anonym

Vi tar emot dig med öppna armar, det vet du.
Var det måndag och tisdag som jag skulle vara ledig och boka in dig?

2008-03-11 @ 09:11:18
URL: http://jasmina.blogg.se
Postat av: Dad

Vi här hemma tycker synd om dig ! Men snart är du här igen - hämtar på ARN.

2008-03-11 @ 09:42:36
Postat av: mAm

Inte många dagar kvar förrän vi sitter med Thai-gryta. Välkommen hem.

2008-03-11 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0