Hästhelg.


Sanna och jag tog det lugnt igår vi. Alla andra gjorde tvärtom. Vi gick till Norrmalmia vid fem och lekte med Erik Carls. Sedan skulle vi gå hem och Erik dröjde som tusan, så jag skickade ett moget sms (någonting om att jag och Sanna var bajsnödiga). Till fel Erik dock. Det var roligt.
Vi gick hem och gjorde mackor med te. Laddade upp med två snyftfilmer om hästar som Sanna sade skulle vara bra. Hon lämnade mig för en annan efter en och en halv film. Mikael ramlade in vid ett, så det gjorde inte så mycket.

Imorse vaknade jag jättepigg och taggad på en plugghästdag. Gick till skolan vid tolv, fixade klart HF:an, pratan och nyhetsartikeln. En givande dag.

Nu sitter jag hemma hos Sanna och väntar på Fia och Sara. Vi ska snart gå över till Marielle. Sedan bli det SMASK-releasefest på Kåren. Tema: gala. Äsch!

Nu ska jag hälla upp mig ett glas vin och ringa min kära vän Jasmina.





Kommentarer
Postat av: Bells

Fniss fniss, jag har hittat din blogg. Visste inte ens att du hade en. Heppåre

2008-03-02 @ 14:06:04
URL: http://bellapite.blogspot.com
Postat av: Sänni

Yo! Hästkvällar äger fett. See ya outside my house in about 20 minutes!
xxx

2008-03-03 @ 08:20:21
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0