Hemma för att "vila".


Jag sov hela vägen från Piteå till hem, i taxin, på Kallax, i planet. Helt sjukt trött. Det är skolan fel. Papi hämtade på Arlanda och vi åkte hem till mammas berömda thaimat. Yummie! Sedan däckade jag framför Wallander efter att ha pratat lite med mina vänner och sov i stort sätt till nu. Gadamnit vad jag behövde en sådan här dag. Ikväll ska jag hem till Ida som fyller 22 på middag. Det ska bli jättekul att träffa alla tjejer men synd att havspojken inte kommer.

Jag sitter här i vår sköna soffa med en kopp te, t-shirt och sockor och lyssnar på Kate Nash, and guess what, det snöar! HAHA, enda gången på länge det snöar här är självklart när jag hälsar på för att få en smak av vår.





Kommentarer
Postat av: Sänni

Hej vännen! Skönt att du vilar upp dig mellan kalasen!
Jag snackade med Jenny, och vi får fixa inslagen nästa vecka. Just nu spyr jag på skolan, inget funkar! Ska lämna in min artikel och krönika nu, så är det något som kan bockas av denna dagen... Ska packa i min låda snart med. Woho! Jag ska åka hem! :D
Puss

2008-03-17 @ 16:55:12
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: mary

i know :( vilken dag åker du hem? ja är ju borta till nästa måndag-

2008-03-18 @ 10:22:20
URL: http://marybud.blogg.se
Postat av: Minna

Ha det jättebra hemma vännen!
Jag blev oxå sjukt förvånad när jag vaknade måndag morgon och det var snötäckt ute. Jag hade bara tagit med vårskor och vårjacka hem eftersom alla sagt att det är vår här. I söndags var det underbart fint väder, varmt och skönt. Men nu är det ju fan vinter. Och snön verkar vilja ligga kvar. Kasst!
Vi ses när alla återvänt till vår norrstad.
Stor kram

2008-03-19 @ 09:08:29
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0