Min Selmie fyllde 20 år.


Har jag fått en enda lugn stund sedan mitt förra inlägg om sömnlöshet och näsblod? HAHA nej verkligen inte.

Fredagen spenderades i skolan. Grupp 3 och 4 sprang omkring som galningar. I stort sätt alla var okontaktbara och helt uppe i sitt. Grupp 3 sände nyheter klockan 11 och jag fick äran att filma. Skönt som fan. De skötte sändningen snyggt och det hela gick som på räls. Förresten så kommer jag vara med i den nya LTU katalogen. Jag står där på en bild och filmar och ser pro ut. Klockan 3 var det då vår tur att sända. Paniken innan går inte att beskriva. Två torrsändningar som gick åt helvete. Jag var scripta/redaktör och kände bördan på axlarna. Klockan 14.48 var fortfarande inte det rätta körschemat utskrivet och jag gick in på toan och grät. Typ. Jenny lugnade ned mig och sade att man ska vara nervös inför en sändning. Vi körde i alla fall igång klockan 15.00.00 och jag satt med ögonen på tiden som den underbara scripta jag var. Femton minuter flöt på och sändningen blev bra med undantag för några småsaker. Grupp 4 is the shit!

Hem, snabb dusch, mackor, hem till Sanna, vin. Mycket trevligt. Vi gick hem till Anna som fyllde 28? 29? Vid tolv-tiden drog vi till Kåren men vid ett kände jag hur slut min kropp var, och drog med Micke hem. Skönt att sova tidigt. Lördagen började vid 11. Sara aka Slampie Selmie fyllde 20 och hon, jag, San, Marre och Fia åkte ned på stan och fikade/systemade/shoppade. Vid tre åkte jag, Sara och San hem till Sara för att vila upp oss. Alla somnade i en mysig hög i Sara 90-säng. Sov kanske en kvart, jätteskönt. Helt plötsligt började det blåsas ballonger och skäras grönsaker. Men jag var alldeles för svag för att orka göra någonting. Vid sex kom Marre och Fia med thaimat till oss och vi skålade för Slampie. Maten var jättegod, men jag orkade ingenting. Fler och fler droppade in och stämningen var på topp. Efter melodifestivalen och några glas vin gick vi ned på stan strax efter tolv. Drömkväll.



Vid halv två kommer min flygtaxi så det är nog dags att packa nu.


image167



















Världens underbaraste Sara.






Kommentarer
Postat av: Sänni

Jag kommer att sakna dig!

2008-03-16 @ 14:17:14
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0