Tröttare än tröttast.

Jag är helt slut. Jag vill gå in i väggen men jag är inte en sådan som går in i väggar. Så mycket som vi har haft att göra den här veckan har jag nog aldrig haft i hela mitt liv. Det är så mycket att jag hellre skulle köra huvudet i en köttkvarn är att sätta mig och skriva ned allt här. Men jag är i alla fall klar. Bara lite finslip kvar.
Sedan tar jag helg och åker hem till Stockholm på söndag!

Nu sitter jag och väntar på att Sara ska komma med mat från Subway. Jag har inte haft tid att äta på en vecka. Ni ska se hur smal jag är. Haha.


Jag orkar inte ens sitta här. Då är det illa.



Sara, var är du?









Kommentarer
Postat av: Dad

Men lilla Vännen.....
Du får komma hem och sova en vecka :-(

2008-03-13 @ 16:52:41
Postat av: Sänni

Haha, verkar som att våra föräldrar kommer att ta bra hand om oss när vi är hemma! ;) (OBS. Se mina kommentarer på mitt senaste inlägg.)

2008-03-13 @ 19:41:49
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0