Littlemarbles.


http://www.myspace.com/littlemarbles
Drömtjejerna, 17-åriga typ hippies! "Tappa solen i backen"


Jiiiisess vad tiden går fort! I går var det fredag och i dag är det måndag och nu är vi i slutspörten. Känns som att det var i går jag flyttade hit upp, nu har det snart gått ett helt år. Vi har tusen saker att göra nu sista tiden, men det ska nog gå bra. Jag och Sän fick bra feedback på vårt arbete i dag. Känns skönt. Vi satt förresten och pillade på texten i eftermiddags i tvättis. Efter ett tag blev vi så trötta att vi bara snäste åt varandra, då tog vi vår tvätt och gick hem istället :) Jag storstädade lägenheten, inte för att den var stökigt, tror nästan att jag har den mest städade lägenheten på Ankars. Nej, för att killen som ska hyra den kommer hit i morgon och då ska den glänsa. Jag tänkte ta typ en femhundring extra i månaden för att han får titta på min TV och använda mitt porslin, det måste ju vara okej?

I går vaknade jag helt sönderramlad med blåmärken över hela kroppen. Kunde för engångsskull sova till elva på en söndag. Gick över till Marre för att lyssna på Sän som skulle öva på sin låt inför "publik". Sedan har jag ingen aning om vad som hände, men klockan blev sex och det var dags för tårta hemma hos Elli. Hennes hamster Tuss-Holger fyllde nämligen två månader :)


Helgen:




Gotland vecka 29 i en liten röd stuga med vita knutar 7 minuter från allt röj! Det kommer bli helt underbart.


image279







Kommentarer
Postat av: Dad

Vit vin och havregrynsgröt .... mums fillibabba

2008-05-13 @ 15:15:10
Postat av: Anonym

Lördagsmiddag :)

2008-05-13 @ 16:53:37
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: mAmsen

Kul att se min gamla cykel håller än. Din går t o r Åkersberga ca 4 ggr i veckan. Rullar på fint...

2008-05-13 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0