Att steka en nudel.

En bra dag. Avregistrerade mig från projektkursen i morse. Hängde på Kåren, drack te, åt lite morötter, tjötade bort dötid. Borde legat kvar i sängen hela förmiddagen kände jag. Men nä. Gick hem en stund och kollade High Chaparall-avsnittet med Gary Busey - alltså, för jävla underbart. Jag har blivit beroende av High Chaparall, bästa programmet någonsin. Sedan stekte jag en nudel tillsammans med grönsaker och mozzarella, MMMMM.

I eftermiddag har jag och Sanna varit Minnas bitchar. Vi har packat all hennes skit i typ femton kartonger. När jag kom till hennes lilla byrå vid sängen frågade jag lite sött om det var fritt fram att packa ned den och det var helt lugnt tydligen. NEJ, det var inte lugnt Minna! I lådan hittade vi allt från dildosar till handbojor och Gud vet vad. Riktigt äckligt. Då var jag tvungen att sätta mig ned en stund och ta en paus.


Vänner där hemma, den 16:e april ska ni boka in er på ett flyg från Arlanda till Kallax. Vi har stooora planer för den helgen som kommer bli helt great!

Kommentarer
Postat av: Säni

Ja, med mig som partyplaner kan det ju aldrig slå fel!

2008-11-17 @ 20:46:27
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

woho har hört att de ska vara nästa årets fest :p eller har jag hört fel ;)

2008-11-17 @ 21:52:07
Postat av: Minna

Hahahahha du är ett ass! Du överdriver så hela Piteå flyger i luften. Skitunge!!! Men tack för hjälpen =)



Hahahahaha

2008-11-17 @ 23:23:03
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Cams

Ska bli : )

2008-11-18 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0