Fredagsmorgonkvisten.

Jaha, det här var ju roligt. Att vakna halv sex när klockan inte ska ringa förrän 7.15. Slemmet i halsen är på bra humör och jag har införskaffat mig en spottkopp. Ändå kan jag inte somna om. Lika bra att gå upp.

Vi ska alltså ha föreläsning 8.30 till 16.30 i dag, på en fredag. Budget. I japan. Inte ett dugg taggad. I kväll är det flyttfest hos Sara och Elli. Jag litar på min kära vän Märy (hennes mami är ju faktiskt läkare så hon borde väl vara ganska förnuftig...) och kör på att fest är bra för halsen.


Nääeeee nu ska jag ta en dusch. Koka ägg. Unna mig en stor kopp te såhär på morgonkvisten. Frukost i sängen känns lockande. På återseende.

Kommentarer
Postat av: J

Welcome to my world! Jag börjar jobba om en minut vilket innebär att jag åkte hemifrån klockan sex. Hur sjukt är inte det?

2008-11-21 @ 06:59:30
URL: http://jasminasandman.blogspot.com
Postat av: mAm

God morgon Hjärtat.

Skönt att höra hostan är lite bättre.

Ha en bra dag och kväll.

P&K

2008-11-21 @ 07:26:24
Postat av: Dad

Frostisar är som klister och sitter kvar mellan tänderna i 1 vecka. Undertiden gräver sig bakterierna sig längre och längre in mot nerven ...

2008-11-21 @ 08:02:38
Postat av: Dad

Det jag vill säga med det är att ni ska vara tacksamma som har anti-Frostis föräldrar !!!

2008-11-21 @ 08:04:12
Postat av: tessan

Hahaha du är så rolig. Bra att du har lyckas få ditt halsslem på bra humör idag. Men vafasen, en spottkopp??? uuuuhh, iof smart.

2008-11-21 @ 12:24:31
URL: http://theresebjorklund.blogspot.com
Postat av: mary

haha bra beslut!



måste hålla med tessan om att spottkoppen känns lite ofräsch och lite hej jag är 85! ;)

2008-11-21 @ 15:11:37
URL: http://marybud.blogg.se/
Postat av: Säni

Viklagar inte på att vi inte fick äta Frostis.. Jag är supernöjd med föräldrar som är anti-Frostis.

2008-11-21 @ 17:57:45
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0