Happiness a la mode.

Changing plans i dag och vi slutade redan kl 12, asnajs för mig som var så tlööött. Gick hem vid ett, lagade lunch och sov ett par timmar. Projektkursen blir en utmaning. Jag kan absolut ingenting och blir rätt mållös, men det ska nog gå bra. Jag kommer redovisa ett så bra projekt slash event att folk kommer fråga sig varför jag inte går upplevelse prod. Eller inte. Vi får se.

I kväll har jag hängt hos S. Varit taggad på allt och försökt få över S på mitt underbara humör, men hon satt bara i sin fåtölj och tjurade. Sade åt mig att vara tyst och så. Himla otrevligt Säni, sade jag till henne och då blev hon lite snällare. Vi skulle tydligen lägga upp hela hennes garderob på tradera, men jag orkade inte hjälpa till så jag gick hem.

I morgon, mina kära vänner, är det fredag. Vi har kursstart i medieproduktionsbolag och sedan har vi fest tycker jag. Hos mig.


Kommentarer
Postat av: Dad

Fest igen .... behöver du tomburkar att panta ??

2008-11-07 @ 07:49:36
Postat av: Säni

Du sa faktiskt att du kunde hjälpa till!! ;)

2008-11-07 @ 08:04:24
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0