Massa snor och slem och sånt.

Hur faan kan klockan redan vara sex? Va va va? Säg mig det. Söndagsångest hej hej. Jag har legat nedbäddad i sängen med datorn i knät och tittat på "Alla älskar Alice" och oj oj vad sorgligt det kan vara då. Sanna kom förbi och hällde i mig Annikas hostmedicin som smakade asgott. Nu har jag laddat hem tredje säsongen av High Chaparall och ska ägna mig åt avsnittet med dröm-Fabio. Han är ju alltså den äckligaste människan i världen. Haha, riktigt vidrig är han.


Fabio i sitt esse.


Kommentarer
Postat av: Annika

Sa ju att medicinen va go, de e den goaste o bästa ;)

2008-11-16 @ 20:01:37
Postat av: mary

aahm jag vet! kommer du ihåg när vi hade vår tvåmannaförfest där? haha

2008-11-17 @ 15:51:17
URL: http://marybud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0