NOMoneybrother.

Jag kände någonstans i lilltån att jag skulle gå in och kolla mitt saldo på kontot. Vanligtvis brukar jag skita i det, jag menar, man blir ju aldrig glad. Men i dag kliade det så i lilltån att jag var tvungen.
Summa: -491.
Slutsats: jag hade rätt, man ska aldrig gå in och kolla sitt saldo på kontot.
En vecka kvar till pengar och jag har ungefär en tomat kylen. Jag fick panik, skrev ut mitt CV och begav mig ut på stan.

Jag och typ åtta pers till var på möte i eftermiddags om kursen internationell medieproduktion. Låter himla intressant. Tänk vad kul att få bila till Murmansk, kanske ha sex i Murmansk med en skabbig dansk på en parkbänk ska vi ligga och mysa snön faller ned vi täcks mer och mer mina ädla delar börjar att förfrysa. Kanske det. Eller så väljer vi Ukraina. Nåja, det tåls att tänka på.


Nu ska jag äta stekt majs. Tror det kommer smaka bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0