Poseidon.

Nyss hemkommen från möte/pepparkaksfika med gruppen hos herr Adermalm. Vi har sjukt stora planer och en budget på ungefär 45 miljarder. Varför har ingen kläckt idén tidigare? Det här är ju helt underbart. Drömmarnas vinterfestival, here we come!

WOOOAAHO. Fick nyss höra att min kära vän Linda var på rättegången med familjen från Vojakkala i dag. Fattar inte varför hon inte tog med mig?! Jag är sjukt faschinerad (är det fel ord kanske? Tagen är nog bättre. Ja, tagen it is.) av den familjen. Kan inte förstå att det finns sådana människor. Säkert inavel gånger tusen hej hej.

I dag har jag gjort ett försök till storhandel. Var dock väldigt svag i min arm och kunde inte bära för mycket. Fick i alla fall med det viktigaste; julmust, glögg, sötmandlar och russin, så på fredag har vi glöggparty hos mig innan Kåren. Hur låter det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0